אתר תדמית כרושם ראשוני
נתחיל בזה שאתר תדמית, הוא קודם כל הרושם הראשוני שהגולש מקבל כאשר הוא נכנס לאתר.
הגולש מבחין ב-3 דברים:
-עיצוב האתר
-חוויית משתמש
-טקסט הנעה לפעולה
אם האתר שלכם יהיה מעוצב בצורה יפה עם חוויית משתמש פשוטה ולא מעמיסה
וטקסט אשר מניע אותו לפעולה, סביר להניח שאתם יכולים להרוויח לקוח בקליק!
לכן כאשר אני ניגשים לעבודת בניית האתר, חשוב מאוד לא לזלזל בתהליכים אשר נראים לנו פשוטים,
אך יכולים לקבוע את החווייה כולה של הלקוח שלכם.

איך לבנות אתר תדמית

עיצוב האתר
הקמת אתר תדמית מאופיינת בעיקר בעיצוב האתר. שלב זה אמור לשקף את זהות המותג שלכם.
לעיצוב יש תפקיד משמעותי בהעברת מסרים ראשוניים בעיניו של הלקוח שהוא בעצם לקוח פוטנציאלי שלכם.
המקצועיות שלכם ושל העסק שלכם, נמדדת בדיוק בשנייה שהלקוח פותח את "עמוד הבית" של האתר
שלכם וכך מחליט בתוך שניות האם לנטוש את העמוד או להמשיך ולגלוש.
זכרו: עיצוב האתר חשוב לא פחות מהטקסטים והמאמרים שבו.

טקסט מכירתי, הנעה לפעולה
לחצו כאן, צור קשר עכשיו! מבצע עד סוף היום בלבד!
איך זה נשמע לכם? האם מייד לאחר קריאת שורה זו, חשבתם לעצמכם אולי שווה לי להקליק?
במידה והתשובה היא כן, סימן שזה עושה את העבודה!
צריך להבין שגולשים ולקוחות פוטנציאליים מחפשים משהו שייתן להם ערך מוסף, משהו שאחרים לא נתנו ואולי גם פתרון למה שהם חיפשו.
לדוגמא: באתר שלכם רצוי ועדיף לנצל את חלקו העליון של העמוד (סליידר, כותרת) להעברת מסר חשוב שאתם רוצים שהלקוח יבין
ואולי אפילו לעורר בו הזדהות כלשהי.
כמו שכבר אמרתי קודם, דבר זה חשוב מאוד כיוון שהגולש קורא רק כותרות מרכזיות ומחליט בשניות האם לעזוב או להישאר.

אז אתם, אל תישארו מאחור, צרו קשר עכשיו לפרטים נוספים והצעת מחיר לבניית אתר תדמית לעסק שלכם.